Leveringswijzen, leveringen - Montage, retourrecht:

Levering/installatie alleen in België.
De leveringswijzen worden aangepast aan het type materiaal en het volume van uw bestelling.
Sommige artikelen moeten door professionals worden behandeld en gemonteerd, wat bepalend is voor de leveringswijze.
Sommige artikelen zijn uit voorraad leverbaar, maar de meeste moeten specifiek worden besteld en worden vervolgens bij onze logistieke dienstverlener in ontvangst genomen om de levering en installatie in één keer te kunnen uitvoeren.

Leveringswijzen, leveringen - Montage


A. Gratis levering van stoelen zonder montage tot aan de eerste deur bij elke bestelling van minimaal 300 EUR exclusief btw (363 EUR inclusief btw).
B. Gratis afhaling op afspraak, na ontvangst van de artikelen, in onze showroom. Gustave Demeylaan 57 B-1160 Brussel (Oudergem)
C. Levering en installatie van het meubilair indien gemakkelijk bereikbaar en vrij toegankelijk, 150 EUR incl. btw voor alle bestellingen van minder dan 1.150 EUR excl. btw (1.391,5 EUR incl. btw). Voor alle bestellingen met een waarde van meer dan 1.150 EUR excl. btw (1.391,5 EUR incl. btw) is de levering en installatie gratis.
Installatie aan muren of plafonds en installatie van lampen worden niet door ons uitgevoerd, aangezien onze teams hiervoor niet gecertificeerd zijn!

Voor goederen zoals kantoormeubilair of andere meubels leveren onze professionele technici alles op de plaats van gebruik en installeren ze alles netjes. De verpakkingen worden meegenomen.
Bij het maken van een afspraak voor levering en montage vragen wij u of er een lift aanwezig is en wat de afmetingen zijn.
Onze technici kunnen de goederen via voldoende brede trappen tot en met de 3e verdieping leveren.
Bij meer dan 3 verdiepingen moet dit via een interne of externe lift gebeuren (tegen betaling vanaf 155 EUR excl. btw). In dat geval maken we een afspraak vóór de levering en montage om de plaats te reserveren (ten laste van de klant) en het type lift te bepalen. U kunt altijd bij onze adviseurs informeren naar de kosten van deze operatie.
Indien de levering op verzoek van de klant in meerdere delen wordt uitgevoerd, worden de kosten vooraf geraamd.
Indien de geplande leveringsdatum niet kan worden nageleefd om redenen die buiten onze organisatie liggen, worden herleveringskosten in rekening gebracht.
Bij opslag van meer dan 2 weken wegens onbeschikbaarheid van de klant worden opslagkosten in rekening gebracht.

Retourrecht:

Wijgaranderen een retourrecht van 14 dagen, vanaf de leveringsdatum, op alle producten(*) op de website. Gedurende deze termijn van 14 dagen kan de koper het product ruilen of retourneren. In het laatste geval ontvangt de koper een tegoedbon. Na kennisgeving (zie herroepingsformulier B2C) is de koper verplicht het product binnen 14 dagen in de originele verpakking terug te sturen (wij raden u daarom aan de originele verpakking zorgvuldig te bewaren tot het verstrijken van deze bedenktijd). De kosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de koper.
Indien de koper wenst dat wijde retourzendingvoor onze rekening nemen, zijn wij gerechtigd de directe kosten van de retourzending in rekening te brengen.


(*)Artikelen die in de showroom zijn gekocht, kunnen niet worden geretourneerd.
(*)Gereserveerde en geïnstalleerde artikelen, artikelen die specifiek bij een fabrikant zijn besteld en/of duidelijk gepersonaliseerd zijn en/of in grote hoeveelheden (meer dan 2 artikelen) zijn systematisch uitgesloten van het recht op retournering.

(*)De overeenkomst tussen bedrijven (B2B) is van een andere aard. Deze is absoluut bindend: zodra deze is ondertekend (of de bestelling is geaccepteerd), is retournering niet meer mogelijk. Tussen handelaren en bedrijven geldt dus geen bedenktijd van 14 dagen. Deze regel geldt alleen voor consumenten (B2C).


Herroepingsformulier